Comanda si livrare produse

POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

Accesul în vederea efectuării unei comenzi îi este permis oricărui client/cumpărător.

Pentru motive justificate, însă, bijuterii925.ro îşi rezervă dreptul de a restricţiona accesul clientului/cumpărătorului în vederea efectuării unei comenzi şi/sau la unele din modalităţile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activităţii clientului/cumpărătorului pe site, acţiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel bijuterii925.roÎn oricare dintre aceste cazuri, clientul/cumpărătorul se poate adresa în scris către BOTEA V. CRISTINA II, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor susmenţionate.

Comunicarea cu vânzătorul se poate realiza prin interacţiunea directă cu acesta sau prin adresele menţionate la secţiunea “contact” din site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informaţiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

În cazul unui volum de trafic neobişnuit de mare provenit din partea unei reţele de internet, bijuterii925.ro îşi rezervă dreptul de a cere clienţilor/cumpărătorilor introducerea manuală a unor coduri de validare de tip captcha, în vederea protejării informaţiei din cadrul siteului.

Bijuterii925.ro poate publica pe site informaţii despre bunuri şi/sau servicii şi/sau promoţii practicate de către aceasta sau de către furnizorii cu care are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp şi în limita stocului disponibil.

Toate tarifele aferente bunurilor şi/sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate în lei (RON).

În condiţiile prevăzute de lege, preţul bunurilor afişate pe site ar putea include o taxă de timbru verde, sau orice taxă și/sau ecotaxă de mediu (în cazul în care este necesar a se aplica)În cazul în care clientul/cumpărătorul solicită detalii cu privire la suma exactă adăugată la preţul bunului, acesta va contacta BOTEA V. CRISTINA II.

În cazul plăţilor online vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de moneda Lei (RON). Responsabilitatea pentru această acţiune o poartă numai cumpărătorul.

Toate informaţiile folosite pentru descrierea bunurilor şi/sau a serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia) nu reprezintă o obligaţie contractuală din partea vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

După 14 (paisprezece) zile de la achiziţionarea unui bun său serviciu, cumpărătorului i se poate solicita înscrierea unui review legat de bunul sau serviciul achiziţionat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de email înscrisă de cumpărător în contul de client/utilizator. În acest fel, cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili utilizatori/ clienţi/ cumpărători de pe site şi se poate implica activ în dezvoltarea de noi servicii şi în detalierea cât mai completă a caracteristicilor bunurilor.



CESIONAREA ŞI SUBCONTRACTAREA

Vânzătorul poate cesiona şi/sau subcontracta o terţă parte pentru servicii ce ţin de onorarea comenzii, cu informarea cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil faţă de cumpărător pentru toate obligaţiile contractuale.

 

COMANDA

Clientul/cumpărătorul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea bunurilor şi/sau serviciilor dorite în coşul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalităţile indicate expres. Odată adăugat în coşul de cumpărături, un bun şi/sau un serviciu este disponibil pentru achiziţie în măsura în care există stoc fizic disponibil. Adăugarea unui bun/serviciu în coşul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a bunului/serviciului.

Prin finalizarea comenzii cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete şi adevărate la data plasării comenzii.

Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vânzător, în orice situaţie în care este necesară contactarea cumpărătorului.

Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate cumpărătorului, fără nicio obligaţie ulterioară a vreunei părţi faţă de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

- neacceptarea de către banca emitentă a cardului cumpărătorului, a tranzacţiei, în cazul plății online;

- invalidarea tranzacţiei de către procesatorul de carduri agreat de bijuterii925.ro , în cazul plății online;

- datele furnizate de către client/cumpărător, pe site sunt incomplete şi/sau incorecte.

Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract, respectiv să returneze un bun sau să renunțe la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv şi fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

- ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun în cazul în care cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;

- ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese - în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

În cazul în care clientul/cumpărătorul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze şi eventualele cadouri care au însoţit produsul respectiv. În cazul în care comanda este achitată, vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării vânzătorului de către cumpărător asupra deciziei sale de retragere din contract. suma va fi returnată după cum urmează:

pentru comenzile achitate cu card online ->prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;

- pentru comenzile achitate cu OP/ramburs/transfer bancar/card bancar-> prin virament bancar;

- pentru comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.

Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea bunurilor vândute.

În cazul în care un bun şi/sau serviciu comandat de către cumpărător, nu poate fi livrat de către vânzător, acesta din urmă va informa clientul/cumpărătorul asupra acestui fapt şi va returna în contul cumpărătorului contravaloarea bunului şi/sau serviciului, în termen de maxim 7 (şapte) zile de la data la care vânzătorul a luat la cunoştinţă acest fapt sau de la data la care cumpărătorul şi-a exprimat în mod expres intenţia de reziliere a contractului.

 

DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin înregistrarea unei comenzi pe site, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vânzătorul îşi derulează operaţiunile comerciale.

Notificarea primită de către cumpărător, după efectuarea comenzii are rol de informare şi nu reprezintă acceptarea comenzii. Această notificare se face electronic (email) sau după caz, telefonic.

Pentru motive justificate, vânzătorul îşi rezervă dreptul de a modifica cantitatea bunurilor şi/sau serviciilor din comandă. Dacă modifică cantitatea de bunuri şi/sau servicii din comandă va anunţa cumpărătorul la adresa de email sau la numărul de telefon puse la dispoziţia vânzătorului la efectuarea comenzii şi va returna suma achitată dacă plata s-a făcut folosind procesatorul de plăți online.

Contractul se consideră încheiat între vânzător şi cumpărător în momentul primirii de către cumpărător de la vânzător, prin intermediul poștei electronice şi/sau sms, a notificării de expediere a comenzii.

Documentul şi informaţiile puse la dispoziţie de către vânzător pe site vor sta la baza contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanţie emis de către vânzător sau un furnizor al acestuia pentru bunurile achiziţionate.



FACTURARE - PLATĂ

Preţurile bunurilor şi serviciilor afişate în cadrul site-ului www.bijuterii925.ro includ taxe conform legislaţiei în vigoare.

Preţul, modalitatea de plată şi termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă. Vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru bunurile şi serviciile livrate, obligaţia cumpărătorului fiind să furnizeze toate informaţiile necesare emiterii facturii conform cu legislaţia în vigoare.

Vânzătorul va transmite cumpărătorului factura aferentă comenzii ce conţine bunuri şi/sau servicii vândute de bijuterii925.ro, precum şi pentru orice alte plăți aferente comenzii, prin poştă electronică, la adresa de email menţionată de cumpărător în contul său.

Pentru o corectă comunicare a facturii aferente comenzii, cumpărătorului îi revin obligaţiile de a-şi actualiza ori de câte ori este cazul datele din contul său şi de a accesa informaţiile şi documentele aferente fiecărei comenzi, existente în cont.

Prin această modalitate de comunicare cumpărătorul, accesând contul său, va deţine o evidenţă a facturilor emise de bijuterii925.ro, putându-le salva şi arhiva la rândul său în orice moment şi în orice modalitate pe care o doreşte.

Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul îşi exprima acordul să primească facturile în format electronic prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menţionată în contul său.

Datele cardului de plată ale clientului/ utilizatorului/ cumpărătorului nu vor fi accesibile bijuterii925.ro  şi nici nu vor fi stocate de către de bijuterii925.ro  sau de către procesatorul de plăţi integrat în Site, ci doar de către instituţia de autorizare a tranzacţiei sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate clientul/ utilizatorul/ cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

Pentru motive de securitate a tranzacţiilor clientul/ utilizatorul/ cumpărătorul este sfătuit să nu rămână logat pe site şi să nu seteze opţiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă şi se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (să conţină cel puţin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre şi caractere speciale).



CONDIȚII DE LIVRARE

Vânzătorul se obligă să livreze bunurile în sistem de curierat door-to-door către cumpărător sau conform altor posibile opţiuni convenite de comun acord cu clientul.

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor şi va asigura transmiterea documentelor însoţitoare.

Vânzătorul va efectua livrarea bunurilor şi serviciilor numai pe teritoriul României.

Costul transportului este direct influențat de distanța până la punctul de destinație/livrare, precum și greutatea produselor cuprinse în comandă si este gratuit pentru o valoare minima a comenzii de 200 lei. Pentru comenzile care nu depasesc aceasta suma, costul transportului este de 20 de lei.

 

TRANSFERUL PROPRIETĂŢII BUNURILOR

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea cumpărătorului în locaţia indicată în comandă (înţelegând prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factură în cazul livrărilor efectuate de personalul vânzătorului).